Profesionálně zvládnutý rozhovor s náročným klientem
V sociálních službách se často obáváme situací, kdy se klient, případně opatrovník klienta nebo jeho příbuzný chová hrubě, je naštvaný,…
7. června 2024 Detail kurzuDatum: | Není vypsán |
Místo: | Mánesova 11/3b, 370 01 České Budějovice |
Forma: | prezenční |
Rozsah: | 8 hod |
Kapacita: | 20/20 |
Cena: | 1.990 Kč |
Určené pro: | Sociální oblast |
Cílem kurzu je, aby se účastník orientoval v oblasti krizové pomoci. V základech, zásadách a principech akutní krizové pomoci, zejména v souvislosti se sebepoškozováním a sebevražedným chováním klienta. Účastníkovi je představen koncept adekvátního způsobu komunikace s člověkem v krizi, včetně možnosti si ji prakticky vyzkoušet v rámci modelových situací.
Cíle kurzu:
Součástí kurzu je i uvedení doporučené literatury vztahující se k dané problematice. V rámci kurzu obdrží účastníci studijní materiály.
Kurz je určen pro: pracovníky v sociálních službách, sociální pracovníky a vedoucí pracovníky v oblasti sociálních služeb
Lektorka kurzu: Bc. Jitka Mertlíková
Akreditace MPSV č.A2021/0598-SP/PC
Aktuálně není vypsán žádný termín tohoto kurzu. Pokud máte o tento nebo jiný kurz, kontaktujte nás prosím na emailu strasky@theia.cz nebo telefonicky na 606 735 968.
V sociálních službách se často obáváme situací, kdy se klient, případně opatrovník klienta nebo jeho příbuzný chová hrubě, je naštvaný,…
7. června 2024 Detail kurzuÚčastníci se v rámci kurzu seznámí s tématikou násilí v blízkých vztazích se zaměřením na domácí a genderově podmíněné násilí, s jeho formami,…
Není vypsán Detail kurzuKurz se zaměřuje nejen na získání teoretických informací o syndromu vyhoření, ale ve své praktické části je zaměřen na nácvik prevence a činností. Je…
Není vypsán Detail kurzuCílem kurzu je získání základních znalostí a kompetencí pro sociální práci se zadluženým klientem. Účastnící si osvojí znalosti vztahujících se…
20. června 2024 Detail kurzu