OBSAZENO … Profesionálně zvládnutý rozhovor s náročným klientem

Datum: 8. prosince 2023
Místo: Theia, o.p.s.
Forma: Prezenční
Rozsah: 8 hod
Kapacita: 25
Cena: 1.990 Kč
Určené pro: Sociální oblast

V sociálních službách se často obáváme situací, kdy se klient, případně opatrovník klienta nebo jeho příbuzný chová hrubě, je naštvaný, případně pláče. Mnoho profesionálů situace zvládá velmi dobře, ale zejména pracovníci na začátku své profesní dráhy nebo pracovníci, kteří se cítí zaskočení daným chováním, se dopouštějí chyb, které mohou rozhovor ještě zkomplikovat. V semináři se zaměříme na to, jak takové situace profesionálně zvládnout, co dělat a čemu se vyhnout.

Absolvent bude rozumět tomu, co nejčastěji stojí za rozvojem klientova afektu. Naučí se základní deeskalační techniky. Bude lépe připraven na složitější komunikační situace.

Cíle kurzu:
  • Co potřebuje vedení, co tým a co očekává klient
  • Jak fungovat jako tým, abychom konflikty s klienty eliminovali.
  • Principy deeskalace konfliktního rozhovoru.
  • Důstojné ukončování rozhovoru.
  • Možnost věnovat se konkrétním situacím účastníků a závěrečná diskuse.

Kurz je určen pro: pracovníky v sociálních službách, sociální pracovníky a vedoucí pracovníky v oblasti sociálních služeb

Lektorka kurzu: PhDr. David Čáp, Ph.D.

Akreditace MPSV – kurz je v současné době v průběhu akreditačního řízení.

Přihlášení na kurz

Pokud máte zájem o tento nebo jiný kurz a chcete realizaci přímo u vás na pracovišti, kontaktujte nás, prosím,  na emailu strasky@theia.cz  nebo telefonicky na  606 735 968.

Podobné kurzy

Psychohygiena v sociální oblasti

Kurz se zaměřuje nejen na získání teoretických informací o syndromu vyhoření, ale ve své praktické části je zaměřen na nácvik prevence a činností. Je…

Není vypsán Detail kurzu