Konference „Krok za krokem z dluhové pasti IV.“
A je to tady, dlouho diskutovaná a dlouho očekávaná novela insolvenčního zákona prošla celým schvalovacím procesem a na podzim začne…
12. listopadu 2024 Detail kurzuDatum: | Není vypsán |
Místo: | Mánesova 11/3b, 370 01 České Budějovice |
Forma: | prezenční |
Rozsah: | 8 hod |
Kapacita: | 25 |
Cena: | 1.990 Kč |
Určené pro: | Sociální oblast |
Účastníci se v rámci kurzu seznámí se zásadami a principy pro poskytování akutní krizové pomoci, s různými typy krizí a jejich vlivu na psychiku člověka. Účastníkům budou poskytnuty informace o jednotlivých krocích při poskytování krizové pomoci, významu verbální a neverbální komunikace, způsobu vedení rozhovoru s klientem v krizi a práci s emocemi. V průběhu kurzu budou probrána i specifika práce s různými typy klientů a častými druhy krizí.
Cíle kurzu:
V kurzu jsou pro přiblížení a procvičení dané problematiky vždy využívány modelové kazuistiky a nácviky způsobu řešení těchto situací s pomocí dovedností získaných v kurzu a zkušeností jednotlivých frekventantů ze své praxe. Kurzy jsou vždy doplněny seznamem literatury týkající se dané problematiky a pro účastníky jsou připraveny studijní materiály.
Kurz je určen pro: pracovníky v sociálních službách a sociální pracovníky
Lektorka kurzu: Bc. Jitka Mertlíková
Akreditace MPSV: A2023/0479-SP/PC
Aktuálně není vypsán žádný termín. Pokud máte o tento nebo jiný kurz, kontaktujte nás prosím na email: strasky@theia.cz nebo telefonicky na tel. čísle: 606 735 968.
A je to tady, dlouho diskutovaná a dlouho očekávaná novela insolvenčního zákona prošla celým schvalovacím procesem a na podzim začne…
12. listopadu 2024 Detail kurzuČas konání: 09:00 – 12:00 Lektorka: Mgr. Lucie Novotná Chystáte se zjišťovat si novinky k insolvenčnímu zákonu? Přihlaste se na náš…
5. září 2024 Detail kurzuČas konání: 09:00 – 12:00 Lektorka: Mgr. Lucie Novotná Chystáte se zjišťovat si novinky k insolvenčnímu zákonu? Přihlaste se na náš…
27. srpna 2024 Detail kurzuV sociálních službách se často obáváme situací, kdy se klient, případně opatrovník klienta nebo jeho příbuzný chová hrubě, je naštvaný,…
10. září 2024 Detail kurzu